Stačí zaregistrovat svoji restauraci, vyplnit nabídku a zákazník už může snadno objednávat pomocí mobilní aplikace.
Zákazník si do mobilu nainstaluje naši aplikaci Já, číšník a vybere si svůj oblíbený podnik v těsné blízkosti. Objedná si například menu na příští den nebo občerstvení na večer a zaplatí bezpečně platební kartou. Objednávku si zákazník může osobně vyzvednout nebo nechat dopravit na práh svého bytu.
Chceme maximálně omezit osobní styk, proto je důležitá platba kartou a bezpečné předání objednávky.Každá restaurace má k dispozici místnosti s videohovory a je možné si tak s přáteli objednat večerní stůl, dát si společnou večeři a pobavit se u lahve vína.
Restaurace dostane úplně novou příležitost k prodeji svého zboží. Může tak z části pokrýt aktuální výpadek příjmů, udržet si zaměstnance a být v kontaktu se svými štamgasty.Aplikace Já, číšník přímo komunikuje s pokladním systémem PEXESO a AWIS. Výrazně tak usnadňuje celý proces objednání a platby pomocí platební brány, majitel má tak jistotu o úhradě objednávky.
Díky objednávkám předem lze práci lépe plánovat a zásobit se tak přesně na přání zákazníků. K videohovorům se může připojit také barman, který pomůže přenést atmosféru vašeho podniku až do křesel v obývacích pokojích. Můžete si tak dál udržet kontakt se svými zákazníky a těšit se na to, až se k vám zase vrátí.
Zákazník dostane možnost dát si doma své oblíbené jídlo a pití. Pomocí videohovoru nahlédne do hospody, pozdraví přátele, společně se pobaví a neztratí tak kontakt se svým oblíbeným podnikem a hosty.
Místnosti s videohovory mohou být otevřené nově příchozím a je tak možné získat nové přátele nebo pohovořit se zajímavými lidmi.Zákazníkům také není lhostejný osud jejich oblíbených hospůdek a tohle je způsob, jak pomoci přežít nejhorší časy a mít se kam vrátit, až se špatná situace přežene.