Pomáháme zachranit vaše restaurace

Není nám lhostejný osud našich oblíbených podniků. Víme, že většina restaurací nemá dostatečné rezervy na to, aby mohli přežít dobu jejich náhlého uzavření a udržet si zaměstnance.

logo zachraň svojí hospodu

V posledních měsících zasáhla svět nebezpečná koronavirová epidemie. Z toho důvodu česká vláda zavedla nouzový stav a zavřeli se všechny restaurace, bary, hospody a další podniky, kde se lidé mohli scházet u dobrého jídla a pití.

Pro většinu podniků je tento stav likvidační a z gastro provozů mizí zaměstnanci, kteří už se možná nikdy nevrátí. Nikdo zatím neví, jak dlouho bude nouzový stav trvat. Jisté ale je, že mapu restauračních zařízení to nenávratně změní. Možná, že už si nikdy nedáte pivo od svého oblíbeného číšníka a nebudete mít kam chodit na skvělé obědy blízko domu.

Restaurace se snaží situaci částečně zachránit prodejem na ulici, vlastním rozvozem a některé i navzdory zákazu otevírají i když je to velmi rizikové. Bohužel jim jde o vše. Mohou přijít o svůj podnik, který dlouhá léta budovali a také o své zákazníky, ze kterých se často stali přátelé. Proto přicházíme s projektem zachransvojirestauraci.cz, který má za úkol udržet v kontaktu zákazníky s jejich restauracemia pomáhat jim společně přežít těžké období.

Jak to funguje?

Zákazník si do mobilu nainstaluje naši aplikaci Já, číšník a vybere si svůj oblíbený podnik v těsné blízkosti. Objedná si například menu na příští den nebo občerstvení na večer a zaplatí bezpečně platební kartou. Objednávku si zákazník může osobně vyzvednout nebo nechat dopravit na práh svého bytu.

Chceme maximálně omezit osobní styk, proto je důležitá platba kartou a bezpečné předání objednávky.Každá restaurace má k dispozici místnosti s videohovory a je možné si tak s přáteli objednat večerní stůl, dát si společnou večeři a pobavit se u lahve vína.

Co z toho bude mít restaurace?

Restaurace dostane úplně novou příležitost k prodeji svého zboží. Může tak z části pokrýt aktuální výpadek příjmů, udržet si zaměstnance a být v kontaktu se svými štamgasty.Aplikace Já, číšník přímo komunikuje s pokladním systémem PEXESO a AWIS. Výrazně tak usnadňuje celý proces objednání a platby pomocí platební brány, majitel má tak jistotu o úhradě objednávky.

Díky objednávkám předem lze práci lépe plánovat a zásobit se tak přesně na přání zákazníků. K videohovorům se může připojit také barman, který pomůže přenést atmosféru vašeho podniku až do křesel v obývacích pokojích. Můžete si tak dál udržet kontakt se svými zákazníky a těšit se na to, až se k vám zase vrátí.

Co z toho bude mít zákazník?

Zákazník dostane možnost dát si doma své oblíbené jídlo a pití. Pomocí videohovoru nahlédne do hospody, pozdraví přátele, společně se pobaví a neztratí tak kontakt se svým oblíbeným podnikem a hosty.

Místnosti s videohovory mohou být otevřené nově příchozím a je tak možné získat nové přátele nebo pohovořit se zajímavými lidmi.Zákazníkům také není lhostejný osud jejich oblíbených hospůdek a tohle je způsob, jak pomoci přežít nejhorší časy a mít se kam vrátit, až se špatná situace přežene.

Vážený uživateli, tento web používá ke svému chodu soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací o cookies