Snížení nákladů a zvýšení zisku
Hosti jsou si vlastní obsluhou. Recepční „pouze“ nosí – stihnou odbavit víc hostů.

Předchozí Následující

Perné jsou někdy chvíle recepčního

Perné jsou někdy chvíle recepčního – do hotelu se valí jeden host za druhým a každý má spoustu přání a požadavků, což je pochopitelné. Recepce, i kdyby se roztrhala, nemůže často všechny standardně zvládnout. Nespokojení jsou hosti i samotní recepční.

Jak z toho ven, aniž by bylo potřeba přijímat další pomocnou sílu?

Pomůže recepčním při objednávání a placení

Přizvěte do svého kolektivu aplikaci Já, číšník, která v mnoha směrech supluje obsluhu a přitom nepotřebuje pravidelný plat a stravenky.

Pomůže recepčním při objednávání a placení – ti ušetří spoustu sil, času a zbude jim čas na perfektní obsluhu.

Pro majitele to znamená jediné – snížení nákladů, zvýšení zisku a hlavně spokojené hosty.

Vážený uživateli, tento web používá ke svému chodu soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací o cookies