Zvýšení kvality personálu a obsluhy
Přibývá čas na péči o hosty, kteří ocení nadstandardní služby.

Předchozí Následující

Spokojený host je základ

Spokojený host je základ každé kvalitní restaurace. Bez něj si nevybuduje dobré jméno a stálé zákazníky.

Aplikace Já, číšník pomáhá zvyšovat kvalitu personálu, které výrazně ubude práce při obsluhování i na kase při placení a tisku účtenek.

Více času pro opečovávání hostů

Víc času pro obsluhu se odrazí při opečovávání hostů – číšníci nejsou pod neustálým tlakem a stresem, jsou spokojenější a jejich přístup k hostům je celkově pohodovější. A jsme zase u spokojeného zákazníka, kterému se dostává lepších služeb.

Vážený uživateli, tento web používá ke svému chodu soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací o cookies